خرید و فروش و رهن و اجاره
خرید و فروش و رهن و اجاره

خرید و فروش و رهن و اجاره

عمران خان اعلام آماده باش داد

عمران خان با صدور فرمانی به وزارت کشور اعلام کرد، ‌ در صورت تلاش معترضان برای ورود به منطقه قرمز اسلام آباد(محل استقرار اداره های دولتی و نظامی و ساختمان  و نخست وزیری) و نقض توافق حاصله با دولت محلی، برای مقابله با هرگونه شرایطی آماده باشند.

 

به گفته مقامات آگاه، متولیان اجرای قانون  از پیش طرحی را برای جلوگیری از ورود معترضان به منطقه قرمز و هدایت آنها به منطقه ای دیگر تهیه کرده اند.

 

سخنگوی ارتش پاکستان  شنبه از حمایت نیروهای مسلح  کشور از دولت عمران خان خبر داد و گفت، ‌ اجازه داده نمی شود هیچ چیز و هیچ کس باعث بی ثباتی کشور شود.

اعضاء و طرفداران احزاب سیاسی  مخالف دولت پاکستان، در ادامه اعتراضاتی تحت عنوان "راهپیمایی آزادی"، جمعه وارد اسلام آباد و خواستار برکناری عمران خان از قدرت شدند.

"مولانا فاضل الرحمن"، رهبر حزب جماعت علمای اسلام شاخه فضل، ‌ به عمران خان فرصت داد تا عصر امروز(یکشنبه) از قدرت کناره گیری کند.

فاضل الرحمن شنبه خاطر نشان کرد، برنامه ای برای ورود به منطقه قرمز وجود ندارد اما، تا زمانی که عمران خان استعفا ندهد، معترضان از اسلام آباد نمی روند.

به گفته او، معترضانی از سراسر کشور در حال آمدن به پایتخت  و پیوستن به اعتراضات امروز(یکشنبه) در اسلام آباد هستند. رهبر حزب جماعت علمای اسلام پاکستان افزود: آنها باید باور کنند که فرمانروایی شان بر پاکستان تمام شده است. شما دیگر حاکمان پاکستان نیستند. حکمرانی در دست ماست. ما کشور را به شیوه ای صلح آمیز اداره خواهیم کرد و موجب پیشرفت آن خواهیم شد. ما اقتصاد  را احیا خواهیم کرد. این کشور دیگر متعلق به شما نیست.

برای اطلاعات بیشتر و خرید ملک در اندیشه به املاک توقف مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.