خرید و فروش و رهن و اجاره
خرید و فروش و رهن و اجاره

خرید و فروش و رهن و اجاره

اعتراضات عراق شدت گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ دولت عراق به دنبال راهکارهایی جدید برای اجرای مقررات منع آمد و شد شبانه در استان بغداد و استان‌های جنوبی این کشور برای مهار اعتراض‌های مردمی است. مقرراتی که طی پنج روز گذشته، نتوانسته، تظاهرات‌های مردمی عراق را مهار کند.

در بغداد، شمار زیادی از معترضان، شب گذشته را در دو میدان «التحریر» و «الطیران»، واقع در نزدیکی پل «الجمهوریه» سپری کردند و به نوشته «العربی الجدید» شمار آنها در مقایسه با شب‌های پیش بیشتر شده است.

به گفته یک مقام امنیتی در بغداد، نیروهای امنیتی به دنبال بررسی طرح‌هایی جدید برای اجرای شدیدتر مقررات منع آمد و شد شبانه  هستند که بستن جاده‌ها یک ساعت پیش از زمان مقرر (12 شب)، عدم اجازه خروج خودروها از محله‌های مسکونی به سوی مناطق اصلی بغداد که شاهد تظاهرات‌ها است، از جمله آنها است.

برای خرید آپارتمان در اندیشه به املاک توقف مراجعه کنید.

در مقابل، شهرهای «الناصریه»، «العمارة»، «نجف»، «کربلاء» و «بصره» نیز همچنان شاهد تظاهرات‌های مردمی است و نیروهای نظامی و امنیتی متعددی در مناطق مختلف این شهرها مستقرند.

بر اساس این گزارش، شهرهای الناصریه و الرفاعی در استان ذی‌قار، شهر «الرمیثة» بزرگترین شهر استان «المثنی»، استان واسط و مرکز آن یعنی «الکوت»، «القادسیه»  و مرکز آن «الدیوانیه» و نجف اشرف و کربلای معلی نیز از شب گذشته تاکنون شاهد تظاهرات‌های مردمی و اعتصاب بود.

برای اطلاعات بیشتر به املاک توقف در اندیشه مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.