خرید و فروش و رهن و اجاره
خرید و فروش و رهن و اجاره

خرید و فروش و رهن و اجاره

تردید نکنید، تنگه هرمز را ببندید

«حسین شریعتمداری» در یادداشت روزنامه «کیهان» نوشت:

تصمیم اخیر ترامپ در وارد کردن سپاه به فهرست گروه‌های تروریستی! اگرچه به تنهایی از کمترین ارزش سیاسی و یا نظامی برخوردار نیست ولی شواهد موجود حکایت از آن دارند که این تصمیم با هدف آزمون ایران اسلامی اتخاذ شده است و دنباله آن به چگونگی برخورد جمهوری اسلامی با این تصمیم بستگی دارد و چنانچه با واکنش هوشمندانه و مقتدرانه ما روبرو شود می‌توان و باید آن را یک فرصت طلایی و استثنایی تلقی کرد که در آستانه سال نو به ایران اسلامی هدیه شده است. 

جزئیات افزایش 400 هزار تومانی حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 98

خانه ملت نوشت: رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید براینکه اجرای مصوبه مجلس برای افزایش حقوق ها قطعی است، گفت: صحبت های ضد و نقیض برخی مسئولین کشور در رابطه با افزایش حقوق در سال ۹۸ سوهان روح کارمندان و بازنشستگان شده است.

 حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به ضد و نقیض گویی های مسئولان دولت در خصوص افزایش حقوق های سال 98، گفت: حقوق و دستمزد سال 1398 براساس مصوبه مجلس انجام می شود، دو دریف مربوط به حقوق و دستمزد 38.9 هزار میلیارد تومان اعتبار دارد. 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: به حقوق 5 میلیون نفر شاغل و بازنشسته کشوری و لشکری باید 400 هزار تومان با تبدیل به ضریب اضافه شود و 10 درصد هم جداگانه باید افزوده شود. 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دهم شورای اسلامی در خصوص علت اعمال ضریب 10 درصدی به حقوق ها، گفت: میزان اعتبار برای اعمال افزایش 400 هزار تومان به حقوق 5 میلیون نفر در 12 ماه 24 هزار میلیارد تومان خواهد بود و اعمال ضریب 10 درصد کامل نسبت به حقوق سال 97، اعتباری بالغ بر 14.5 هزار میلیارد تومان خواهد بود که مجموع 38.5 هزار میلیارد تومان آن می شود.